Handelsonderneming H. van Erven
MEEST GESTELDE VRAGEN
Bij Handelsonderneming H van Erven begrijpen we dat de aanschaf of verkoop van een voertuig veel vragen met zich mee kan brengen. Wij zijn een betrouwbare naam in de autohandel en -service, en het is ons doel om het proces zo transparant en eenvoudig mogelijk voor u te maken. Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen die onze klanten hebben over onze diensten, garanties en het koop- of verkoopproces. Ons streven is om u van alle benodigde informatie te voorzien, zodat u met vertrouwen de juiste beslissingen kunt nemen.
Heeft u een vraag die hier niet beantwoord wordt? Neem gerust contact met ons op en we zullen u persoonlijk verder helpen.
1. Ik heb een auto gekocht waar moet ik nog aan denken?
Al je een nieuwe auto hebt gekocht dan zetten wij deze voor op naam. U hoeft deze alleen nog maar te verzekeren
2. Krijg ik garantie bij de auto die ik heb gekocht?
3.Wat is de minimale aanbetaling wanneer ik een auto reserveer
4. Moet ik BPM betalen over een auto die ik koop?
5.Hoe werkt het als ik mijn oude auto inruil
7. Ik heb een nieuwe auto gekocht maar nog niet volledig betaald, wat nu?
6. Kan ik ook alleen mijn oude auto verkopen?
9. Welke soorten auto's heeft Handelsonderneming H van Erven beschikbaar?
8.Betaal ik BTW over mijn occasion?
10. Kan ik de onderhoudshistorie van de auto inzien?
11. Worden de auto's geïnspecteerd voor verkoop?
12. Welke garanties biedt H van Erven aan?
13. Wat houdt het afleverpakket in?
14. Ik heb mijn een nieuwe auto gekocht, kan ik mijn oude auto tijdelijk bij jullie laten staan?
15. Hoe kan ik een proefrit aanvragen?
16. Wat zijn de betalingsmogelijkheden?
17. Wat moet ik doen als ik problemen heb met mijn auto na de aankoop?
18. Biedt H van Erven ondersteuning na de verkoop?
19. Hoe kan ik Handelsonderneming H van Erven bereiken?
20. Wat zijn de openingstijden van H van Erven?